Friday, January 18, 2008

ဆစ္ဒနီက ရထားေတြ

ဆစ္ဒနီ ေရာက္ေတာ့ သတိထားမိတာ ရထားနဲ႔ ရထားဘူတာေတြပါ။ ရထားဘူတာေတြ၊ ရထားေတြက သန္႔႐ွင္း သစ္လြင္မႈမွာ စကၤာပူကဟာေတြကို မယွဥ္ႏိုင္ပါဘူး။ စကၤာပူတို႔၊ ေဟာင္ေကာင္တို႔က ရထားေတြက စတိုင္ တစ္မ်ိဳးေပါ့။ ကိုရီးယားတို႔၊ ဂ်ပန္တို႔ကို မမီေပမယ့္ ေနာက္မွ လုပ္တာရယ္ အာ႐ွ စတိုင္ဆိုေတာ့ ေသးေသး သစ္သစ္ သပ္သပ္ရပ္ရပ္ပါ။ ဒီက ရထားလမ္းေတြကေတာ့ ၾကာၿပီရယ္ ဘိုစတိုင္ရယ္ဆိုေတာ့ ႀကီးႀကီး မာမာေပါ့။ ဆစ္ဒနီက (နယူးေဆာက္ေ၀း ျပည္နယ္က) ရထားလမ္းေတြက ေဖာက္တာ ႏွစ္ေပါင္း ၁၅၀ ေက်ာ္ ၾကာသြားၿပီ ဆိုေတာ့ ဒီေပၚမွာပဲ တုိးခ်ဲ႕ ထပ္ျဖည့္သြားတာေၾကာင့္ အေဟာင္း လက္က်န္ေတြ တခ်ိဳ႕ ေနရာေတြမွာ က်န္ေနေသးပါတယ္။ စကၤာပူက ရထားလမ္းေတြက ျမန္မာျပည္မွာ အေရးအခင္းေတြ ျဖစ္ေနတုန္းကမွ ဖြင့္တာ ဆိုေတာ့ ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ ေက်ာ္ပဲ ၾကာၿပီး အဘိုးနဲ႔ ေျမးေလာက္ေတာ့ ႏုပ်ိဳ လတ္ဆတ္မႈက ကြာမွာေပါ့။ NSW က City Rail မွာ ရထားဘူတာေပါင္း ၃၀၀ ေက်ာ္ ႐ွိၿပီး စကၤာပူမွာက ၇၀ ေက်ာ္ ႐ွိပါတယ္။

ဒီေနရာမွာ ၾကားျဖတ္ ေျပာခ်င္တာက ကၽြန္ေတာ္ေနခဲ့ဖူးတဲ့ စကၤာပူနဲ႔ အခုေရာက္ေနတဲ့ ေနရာက အေၾကာင္းေတြကို ျပန္လည္ ေဖာက္သည္ခ်တဲ့ သေဘာပါ။ ႏိႈင္းေပမယ့္ ယဥ္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ၾသစေၾတးလ်က ကၽြန္ေတာ့္လို ျမန္မာတခ်ိဳ႕အတြက္ စိမ္းပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မိတ္ဆက္ေပးတဲ့ အထာေပါ့။ (အထာဆိုတာ ဆရာတိန္ဆီက စကားလံုးေလ။) NUS မွာ ေက်ာင္းတက္ေနတဲ့ ဗမာတစ္ေယာက္ ေျပာတာ ၾကားဖူးတယ္။ `MIT ေက်ာင္းက အိုမင္း စုတ္ျပတ္ေနတာပဲ NUS လို သစ္သစ္လြင္လြင္လည္း မဟုတ္ဘူး´တဲ့။ သူ MITကို ခဏသြားၿပီး ျပန္လာေတာ့ ေျပာတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း NUS Campus ထဲေရာ MIT Campus ထဲေရာ အလည္ ခဏ ေရာက္ဖူးပါတယ္။ MIT Campus က က်ယ္လြန္းလို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ အထဲေရာက္ေနတာေတာင္ မသိဘဲ MIT ကို ဘယ္လို သြားရမလဲ သြားေမးတဲ့ အထိပါပဲ။ သူေျပာတာေတာ့ မွန္သလိုလိုပါပဲ။ သူကလည္း အျပင္ပန္းကိုပဲ ေျပာတာ ျဖစ္မွာပါ။ အခုလည္း အဲဒီလို ေျပာသလိုမ်ား ျဖစ္ေနမလားပဲ။ ထားပါေတာ့။ အဓိက ကေတာ့ Main ပါပဲ။ အဲ.. အဓိကကေတာ့ ကိုယ္ေတြ႕ေလးေတြကို ေ၀မွ်ခ်င္တဲ့ ေစတနာပါ။

ရထားေတြက အတြင္းမွာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ က်ယ္ၿပီး မ်ားေသာ အားျဖင့္က ထုိင္စီးရပါတယ္။ ထိုင္ခံုေတြကလည္း ေကာ္ထိုင္ခံုေတြ မဟုတ္ဘဲ ကူ႐ွင္နဲ႔ ခံုေတြပါ။ ဇိမ္နဲ႔ ထိုင္စီးလို႔ ရပါတယ္။ ဒီမွာ အမ်ားျပည္သူပိုင္ ေနရာေတြ (ဥပမာ ေဆး႐ံုတို႔ ဘာတို႔)က ဧည့္ေဆာင္လို ေနရာေတြမွာ ထိုင္ဖို႔ ခ်ေပးထားတာ ကူ႐ွင္ပါတဲ့ ဆက္တီေတြ မ်ားပါတယ္။ စကၤာပူမွာေတာ့ မ်ားေသာအားျဖင့္က ေကာ္ထုိင္ခံု အတန္းလိုက္ပါပဲ။ ဒီက ရထားေတြေပၚမွာေတာ့ ကူ႐ွင္နဲ႔ ခံုေတြထားၿပီး သန္႔႐ွင္းေရးက မႏိုင္၊ စည္းကမ္းက မ႐ွိဆိုေတာ့ တခ်ိဳ႕ခံုေတြဆို ထိုင္ခ်င္စရာေတာင္ မ႐ွိပါဘူး။ အထူးသျဖင့္ ညစ္ပတ္တာ သူတို႔ ဘိုေတြေလ။ ဒီက ရထားခံုေတြက အတန္းလိုက္ မဟုတ္ဘဲ ကန္႔လန္႔ျဖတ္ေတြပါ။ တစ္တန္းက ခံုႏွစ္လံုးမွာ လူေကာင္ႀကီးႀကီး ၅ ေယာက္ ေကာင္းေကာင္း ထုိင္လို႔ ရပါတယ္။ ရထားတြဲ သြားတဲ့ဘက္ ဦးတည္တဲ့အခါ ခံုေတြမွာ အမွီေတြကို လွည့္လို႔ရေအာင္ လုပ္ေပးထားပါတယ္။ ကိုယ့္ေ႐ွ႕ကခံုကို ေက်ာေပးတာ မဟုတ္ဘဲ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေအာင္ လုပ္လို႔ ရပါတယ္။ လူလစ္ၿပီ ဆိုတာနဲ႔ ေ႐ွ႕က ခံု အမွီကို လွန္ခ် မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ၿပီး သူတို႔ ဖိနပ္ေတြနဲ႔ ပယ္ပယ္နယ္နယ္ နင္းၿပီး ေျခဆန္႔တင္ ထိုင္ေတာ့တာပဲ။ စကၤာပူက ရထားေတြေပၚမွာ မုန္႔စားရင္ ဒဏ္႐ိုက္မယ္ ေၾကညာထားသလို ဒီမွာလည္း ထိုင္ခံုေပၚ ေျခေထာက္တင္ရင္ ဒဏ္တပ္မယ္ သတိေပးထားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တကယ္လည္း ထိထိမိမိ မလုပ္၊ စည္းကမ္းမဲ့ ကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္မဲ့ တဲ့သူကလည္းမဲ့ ဆိုေတာ့ ရထားေပၚက ခံုေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ညစ္ပတ္ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းရထားတြဲေတြမွာေတာ့ ခံုတန္း တစ္၀က္က တစ္ဘက္ကို လွည့္ေနၿပီး က်န္တစ္၀က္ကေတာ့ ေက်ာေပးထားပါတယ္။ အမွီေတြကိုလည္း လွည့္လို႔ မရေတာ့ပါဘူး။ ရထားေပၚမွာ လူအျပည့္ ထုိင္ေနတယ္ဆို တစ္၀က္က အတည့္ ထိုင္ရၿပီး က်န္တစ္၀က္ကေတာ့ ေျပာင္းျပန္ေပါ့။ ကားမူးတတ္တဲ့သူေတြ အတြက္ဆိုရင္ေတာ့ ေျပာင္းျပန္ ခံုေတြက မလြယ္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ေျခေတာ္တင္ခ်င္သူေတြ ရန္ကေတာ့ ကာကြယ္ၿပီး ျဖစ္သြားပါတယ္။

ဆစ္ဒနီက ရထား လက္မွတ္ေတြကလည္း စကၤာပူကို မမီပါဘူး။ စကၤာပူက လက္မွတ္ေတြက ပလတ္စတစ္ကတ္ေလးေတြမွာ ေရဒီယိုလိႈင္း (RFID) နဲ႔ ဖတ္တာပါ။ အဲဒီေတာ့ ကိုယ့္ပိုက္ဆံ အိတ္ထဲကေတာင္ ထုတ္စရာ မလိုဘဲ Scanner နားမွာ အလြယ္ ကပ္လိုက္႐ံုပါပဲ။ ဓါတ္ပံုမွာ အေပၚဆံုးက ကတ္ေလးပါ။ ေအာက္ဆံုးက ဟာက ဆစ္ဒနီက ဟာပါ။ တစ္ခါသံုး စကၠဴကတ္ပါ။ တစ္ရက္၊ တစ္ပတ္ ဒါမွမဟုတ္ သတ္မွတ္ထားသေလာက္ စီးလို႔ ရပါတယ္။ သံလိုက္နဲ႔ ဖတ္တာ ဆိုေတာ့ အိတ္ထဲက ထုတ္ၿပီး စက္ထဲကို ထည့္လိုက္ရင္ စက္ရဲ႕ တစ္ဘက္က ထြက္လာတာပါ။ နယူးေယာက္က MetroCard လို႔ လက္က မလႊတ္ဘဲ (ဆိုင္ေတြမွာ Credit Card ျဖတ္သလို) ကတ္ျဖတ္လို႔ ရလည္းေတာ္ေသးတယ္။ ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ပိုက္ဆံ အိတ္ထဲက ထုတ္ၿပီး ကတ္ျဖတ္ရတာပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ေတာ့ ပိုက္ဆံ အိတ္ထဲက ထုတ္ သံုး ၿပီးေတာ့ အက်ႌအိတ္ထဲ ထည့္ထားၿပီး ေနာက္ေန႔ မနက္က်ရင္ ျပန္မထုတ္မိလို႔ ဘူတာေရာက္မွာ သတိ ျပန္ရတာေတြလည္း ႐ွိပါတယ္။ အလယ္က ေသးေသးေလးကေတာ့ ပါရီ (ပဲရစ္) က ရထားလက္မွတ္ပါ။ သူကလည္း ဆစ္ဒနီကဟာနဲ႔ အတူတူပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ သူတို႔ဆီမွာ RFID ကတ္စနစ္ကိုပါ စတင္ မိတ္ဆက္ေနၿပီဆိုေတာ့ ဘူတာေတြမွာ RFID ကတ္နဲ႔ ၀င္ထြက္ဖို႔ တစ္ေပါက္ေတာ့ ပါပါတယ္။ ပါရီက ရထားေတြက ေသးေသး တိုတိုေလးေတြပါ။ ထို္င္ခံုေတြကလည္း တစ္တန္းမွာ ၂ ေယာက္ထိုင္ခံု ၂ ခံုပါပါတယ္။ ဒီကေလာက္ မႀကီးပါဘူး။ ပါရီက လူေတြကလည္း ေယာက်္ား၊ မိန္းမ မေ႐ြး ၫွက္တယ္ေလ။ ပါရီမွာ ရထားစီးတုန္းက ရထားရပ္ေတာ့ တံခါး၀မွာ ခပ္တည္တည္နဲ႔ သြားရပ္ေနပါတယ္။ စကၤာပူက ရထားေတြလို အလိုလို ပြင့္သြားမယ္ထင္ၿပီးေတာ့။ ေနာက္ကလူေတြက ကိုယ့္ကို ေတာသားလို ၾကည့္ၿပီး စိတ္မ႐ွည္လို႔ ေဘးက တစ္ေယာက္က ခလုတ္ႏွိပ္ၿပီး ဖြင့္ေပးမွပဲ ပြင့္ေတာ့တယ္။ ေအးတဲ့ ႏိုင္ငံမွာ ဆိုေတာ့လည္း မလိုအပ္ဘဲ တံခါး မဖြင့္တာ ေနမွာေပါ့။

ဒီပံုကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေနတဲ့ နားက ဘူတာက ရထားအခိ်န္ျပတဲ့ ဟာပါပဲ။ ဒီဟာကို ဘေလာ့ဂ္ခ်င္လြန္းလို႔ ဓါတ္ပံု ႐ိုက္ယူထားတာပါ။ အေပၚက နာရီက ေနာက္ရထား ဘယ္ေတာ့ လာမယ္ဆိုတာ ျပတာပါ။ နာရီက ကေလးေတြ ေဆာ့တဲ့ဟာမ်ိဳးပါ။ လက္နဲ႔ ေ႐ႊ႕ရတာပါ။ ရထားတစ္စင္း ဆိုက္ၿပီး ထြက္သြားၿပီဆို ဘူတာ႐ံုေစာင့္က ထြက္လာၿပီး လက္နဲ႔ ေနာက္တစ္စင္းလာမယ့္ အခ်ိန္ကို ျပန္ေျပာင္းယူတာပါ။ ေအာက္က အတံုးေလးေတြက လွည့္လို႔ ရပါတယ္။ ပထမဆံုးအတံုးက စႀကၤန္ကို ျပတာပါ။ Platform No.1 No.2 အဲဒီလို မ်ိဳးေပါ့။ ဒီက ရထားေတြက စကၤာပူက ရထားေတြလို စီးရတာ မလြယ္ပါဘူး။ စကၤာပူမွာက ရထားေတြက အစ-အဆံုး သြားတယ္။ (တစ္ခါတစ္ေလေတာ့ ညအရမ္း မိုးခ်ဳပ္ခ်ိန္မွာေတာ့ တစ္၀က္ဆီပဲ ေျပးတာ ႐ွိပါတယ္။) ဘူတာတိုင္း ရပ္တယ္ ဆိုေတာ့ ဦးတည္ရာ မွန္ရင္ လိုရာ ခရီး ေရာက္ႏိုင္ပါတယ္။ ရထားတစ္စင္းလာရင္ ဘယ္မွာ ဂိတ္ဆံုးမလဲဆိုတာကိုပဲ LCD Board ေတြမွာ ေၾကညာတယ္။ ထားပါေတာ့ Jurong East မွာ ဆံုးမယ္။ ၾကားမွာေတာ့ အကုန္ရပ္တယ္။ ဆစ္ဒနီမွာက ဘူတာစဥ္ ရပ္တဲ့ ရထား ႐ွိတယ္။ အျမန္ရထား႐ွိတယ္။ အျမန္ရထားက တခ်ိဳ႕ဘူတာေတြမွာ မရပ္ဘူး။ တစ္ခါတစ္ေလ ဂိတ္ဆံုးထိ သြားတာ အလယ္မွာ တစ္ခါပဲ ရပ္တဲ့ ရထားမ်ိဳးလည္း ႐ွိတယ္။ ေရာက္ခါစက ပထမဆံုး ရထားစီေတာ့ Board မွာ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ Strathfield နဲ႔ Central ေရာက္တယ္ဆုိလို႔ ၾကားက ဘူတာေတြေတာ့ စကၤာပူမွာလို ရပ္မွာပဲဆိုၿပီး စီးသြားတာ ေတာ္ေသးတယ္ ဘူတာႀကီး ေရာက္ေတာ့မလို႔။ အလယ္မွာ တစ္ေခါက္ ရပ္ေတာ့ ဆင္းၿပီး ေနာက္ေၾကာင္း ျပန္စီးရတယ္။ ဒီမွာက Board ေတြမွာ ရပ္မယ့္ ဘူတာေတြကိုပါ ေၾကညာေပးတယ္ဆိုတာ မသိလုိ႔ေလ။ အခုပံုက ဟာမွာလည္း ရပ္မယ့္ ဘူတာေတြကို ျပထားတာ။ တကယ္လို႔ ေနာက္လာမယ့္ ရထားက မရပ္မယ့္ ဘူတာေတြ႐ွိတယ္ဆို အတံုးေလးေတြကို လွည့္လိုက္ပါတယ္။ အတံုးေလးေတြက တျခာမ်က္ႏွာဖက္မွာ ဘာမွ မေရးထားတာလည္း ႐ွိပါတယ္။ ဒီလို အတုံးေလးေတြ သူဘာသာသူ မလည္သြားေအာင္ ထိန္းထားပါတယ္။ အတံုးေလးေတြကို လွည့္ဖို႔ဆို ေအာက္ဆံုးေလာက္မွာ ေတြ႕ရမယ့္ သံနဲ႔ လုပ္ထားတဲ့ Lever ေလးကို နင္းလိုက္ရပါတယ္။ ရထားတစ္စင္း ထြက္သြားတိုင္း ႐ံုပိုင္ခင္မ်ာ သူအခန္းေလးထဲကေန ထြက္လာၿပီး နာရီကို လွည့္ရတယ္။ ေနာက္ရထားရပ္မယ့္ ဘူတာေတြနဲ႔ အတံုးေလးေတြ မွန္ မမွန္ စစ္ရတယ္။ မဟုတ္ေသးရင္ လက္နဲ႔ လွည့္ရတယ္။ ဒီလို ဒီလို အႀကံေကာင္းေကာင္းနဲ႔ လုပ္ထားေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ပထမဆံုး စေတြ႕လိုက္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ ရယ္ခ်င္သြားတယ္။ ဒီလို ႏိုင္ငံမွာ ဒီလိုမ်ိဳးေတြ သံုးေနပါေသးလာ ဆိုၿပီး။ တကယ္ဆို ျပတိုက္ ဒါမွမဟုတ္ ျမန္မာျပည္ ပို႔ရေတာ့မယ့္ ဟာမ်ိဳးပဲ။ ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ေလ ကၽြန္ေတာ့္မွာေတာ့ အဲ့ဒါေလးကို ၾကည့္ၿပီး ရထား စီးေနရတုန္းပါ။

16 comments:

War War - 1/18/08, 2:01 AM

Ko Andy yae,
After reading the post, quite surprised because those kind of manual are still there. Even the small country like SG, almost most of the things are computerized. Pls write that kind of posts quite often. It's like virtual tour for us to Auzi.

Myanmar lo ma type tat loet bo lo pe` type lite tal. :D

Have a nice day there!!

Andy Myint - 1/18/08, 9:41 AM
ေက်းဇူးပဲ ၀ါ၀ါေရ။ ဒီမွာကေတာ့ ဒီလိုပဲ အေဟာင္းနဲ႔ အသစ္က ေရာေနတုန္းပဲေလ။ ဒီက အေၾကာင္းေတြလည္း ႀကံဳရင္ ႀကံဳသလို ေရးသြားမွာပါ။
imaginary clouds no 2 - 1/18/08, 12:28 PM

ဒီ ပိုစ္႔ကေန ဗဟုသုတ ရတယ္ဗ်ာ ။ ဆက္ေရးပါ ခင္ဗ်ား ။ (အန္ဒီေရ ေဘာ္ေဘာ္ခ်င္းဗ်ာ ငတိန္ဆိုရပါတယ္ ။ ဆရာတိန္ဆိုတာၾကီးက ေခါင္းက်ိန္းလို႔ပါ ။ ဒါမွမဟုတ္လဲ ေမာင္တိန္ ေပါ႔ဗ်ာ ။ စကားလံုးေတြဟာ အနက္ယူလြဲရင္ အေတာ္ရူပ္တယ္ လို႔ထင္လို႔ပါ )။ ေက်ာင္းဝင္းအေၾကာင္း ေပရွည္ရရင္ တခ်ိဳ႕ က မေဟာင္းမွာစိုးလို႔ေတာင္ စိတ္ပူေနၾတတယ္တဲ႔။ (အန္ဒီ သူငယ္ခ်င္းကလဲ အၿပင္ပနး္ကိုေၿပာတာပါ ၊လက္ခံပါတယ္ သူေၿပာတာကို )သစ္တာက ေဆးသုပ္လုိက္ရင္္ရမယ္ထင္တယ္ ။ ေဟာင္းတာကလဲ အရင္က ေဘာင္းဘီေတြ ေဟာင္းကုန္ေအာင္ သံဗရတ္နဲ႔ တုိက္သလို တုိက္ရင္ေတာ႔ရမယ္ထင္တယ္ ။ ၿပီးေတာ႔ ေဂၚေဂၚလို အစုတ္အၿပဲ ဝတ္က်တာေပါ႔ဗ်ာ ။တုိ႔က ဒီလုိ ပဲၿဖတ္သန္းလာတာလို႔။ \o/

imaginary clouds no 2 - 1/18/08, 12:33 PM

တခုက်န္သြားတယ္ ရထားအခ်ိန္ၿပတဲ႔ ဟာေလးက ဒီဇိုင္းမိုက္တယ္ က်ေနာ္ကူးဆြဲဦးမယ္ ။ တေလာက ပံုတစ္ခုမွာေတြ႔လုိက္ရတယ္ ။ mrt stations နာမည္ေတြြေနရာမွာမိုးလင္းကေန မိုးခ်ဳပ္ တစ္ေန႔္တာကိစၥေတြကို ေၿပာင္းတပ္လိုက္ေတာ႔ ဒီဇိုင္းလွလွေလးတစ္ခု ထြက္လာတာ ေတြ႔ဖူးတယ္ ။

Andy Myint - 1/18/08, 5:03 PM
ေကာင္းၿပီ ေမာင္တိန္.... အေဟာင္းေတြက အဖိုးတန္လား အသစ္ေတြက အဖိုးတန္လား မသိပါဘူးဗ်ာ။ Station နာမည္ေတြမွာ Daily Activity ထည့္ထားတယ္ ဆိုတာ ေၾကာ္ညာလိုမ်ိဳးလား။
Kay - 1/18/08, 6:44 PM

ဟဲဟဲ.. စလံုး ကေန..ဆလိမ္ ေရာက္ေရာက္ခ်င္း..အဲလိုပဲ..ေရႊေတြ..စိတ္ပ်က္ၾက..ညည္းၾက ရတယ္။ ဘာမွ မတူ ဘူးေနာ္။ ေနာက္ေတာ့လည္း.. အထာ က် ျပီး..ေပ်ာ္သြား တတ္ ပါတယ္။ တို႕ေတြ ဆို..ေရာက္ခါစ..တႏွစ္ အထိ.. စလံုးပဲ ျပန္ခ်င္ေနခဲ့တာ။ ေမာင္ေလး တေယာက္ ကေတာ့.. ဒီကို ပိုၾကိဳက္တယ္ တဲ့.. ။သူေျပာ တဲ့ စကားေလး ေၾကာင့္.. အင္း..ဟုတ္သားပဲ..ဆိုျပီး.. ေက်နပ္သြားျပန္ေရာ။ သူက..စလံုးမွာ..လူေတြေနရတာ.တေယာက္နဲ႕တေယာက္ ၾကား..space မရွိဘူးတဲ႕။။ဒီမွာေတာ့..space ေတြေပါလြန္း လို႕..စိတ္ေတာင္ညစ္ေရာ။ စလံုးမွာ..မနက္ ..ဘူတာမွာ..ကိုယ့္ေျခေထာက္ကိုယ္ေတာင္.. စိတ္ထင္ သေလာက္..လွမ္း လို႕ မရ တာေလ။ ဘာပဲေျပာေျပာ..ေရႊ ကေတာ့..ေရႊစတိုင္း..ရွဳပ္ရွဳပ္ ဆူဆူ..ပဲ ၾကိဳက္တယ္ေနာ္။

Soe - 1/18/08, 8:39 PM

Hello KoAndy,

Thanks for sharing ur experience.It is very useful.
Waiting for next,next ...post about Sidney.
Have a nice blogging!

Soe - 1/18/08, 8:42 PM

*Sydney
:)

Andy Myint - 1/19/08, 10:29 PM
Hi Soe, thanks for reading. Yeah, I will keep writing about here.
Andy Myint - 1/19/08, 10:35 PM
စလုံးကေန ဆလိမ္.. ႀကိဳက္သြားၿပီး ဒီစကားကို။ ဟုတ္ပ ဗမာေတြကေတာ့ ခပ္႐ႈပ္႐ႈပ္ပဲ ႀကိဳက္တယ္။ ေဆြေတြ မ်ိဳးေတြနဲ႔ လံုးလား ေထြးလားေပါ့။
sawphonelu - 1/23/08, 4:34 PM

အန္ဒီ ေရ ၊ ဗဟုသုတ ရ ပါ တယ္ ။ ေက်းဇူး ပါ ပဲ ။ သမီးေလး တစ္ႏွစ္ျပည့္ေတာ့မယ္ ေနာ္ ။

Andy Myint - 1/23/08, 9:26 PM
ဟုတ္တယ္ ကိုေစာ။ သူေမြးတာ မေန႔ တေန႔ကလိုပဲ။
AMH - 1/26/08, 8:50 AM

Most stations in Sydney have computerised timetable board screens on Train Platforms. I assume Andy didn't mention about it but only focused on the antique clock. People here (especially Councils) value the antique stuff and will not abandon unless it is dangerous but they are just kept as the history not as essential items. Small island like Singapore does not have space to keep the old things so they always have to throw away old and have up-to-date things.

Andy Myint - 1/28/08, 3:16 PM
That’s right, AMH. Author emphasises especially on the topic what he wants to express. He may reveal. He may conceal. Judgement is up to reader. Though author might make it sway to the particular side – which can be overcome by reading more from different perspectives. And thus, many thanks for opening a different view to readers. Comments like this are mostly welcome for correction and additional information.
Anonymous - 7/9/08, 1:32 AM

Good info for those who especially me want to migrate from sg to au
Appreciated

ေအာင္ဟိန္း - 5/22/11, 12:19 PM

ဟုတ္တယ္ဗ်ဳိ့ ကိုအန္ဒီေရ ... တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္လြန္ခဲ့တဲ့တစ္ပတ္ေလာက္ကအလုပ္ကအျပန္မွာတစ္ခါမွမေရာက္ဖူးေသးတဲ့ Tuggerah ဘူတာကိုေရာက္သြားတယ္။ ရထားလာမယ့္အခ်ိန္ကိုၾကည့္ဖို့ screen ကိုလိုက္ရွာၾကည့္ေတာ့ အဲဒါၾကီးကိုတန္းကနဲသြားေတြ.တာပဲ။ အရမ္းလဲအ့ံၾသသြားတယ္။ မေတြ့ဖူးတာေတြ့လိုက္ရလုို့ေက်လဲေက်နပ္ခဲ့ပါတယ္။

Post a Comment

Many thanks for dropping a comment…

Film